Asiakkuudenhallinta CRM

Myyjän oma työpöytä auttaa keskittymään oikeisiin asioihin, oikeaan aikaan.

LemonOnline asiakkuudenhallinta CRM -järjestelmä on kiinteä osa Lemonsoft-ratkaisua. Valitsemalla Lemonsoftin otat monipuolisen CRM:n käyttöösi helposti ja nopeasti, vältät pitkät ja vaikeat integrointiprojektit. Nykyaikainen ja yksinkertainen CRM-työkalu antaa käyttäjälle aikaa keskittyä oikeisiin asioihin. Asiakkaiden tiedot ovat kaikkien näkyvillä, parannat koko yrityksen asiakaskokemusta. Helppo työkalu kannustaa myös kirjaamaan tapahtumat. Datan oikeellisuus kasvaa, kun CRM-tapahtumien kirjaamisesta ei ole tehty liian monimutkaista. Johdolle raportointia ei tarvitse tehdä erikseen, se hoituu taustalla oman työn ohessa.

Kun käytät Lemonsoftin CRM-järjestelmää toiminnanohjausjärjestelmän yhteydessä, säästät rahaa lisensseissä, ylläpidossa ja päivitystyössä. Lemonsoftilta saat kaikki tarvitsemasi toiminnot, samaan järjestelmään.

?modestbranding=1&showinfo=0&rel=0" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen>

Miksi LemonOnline CRM?

Asiakastuntemus

Asiakastuntemus on hyvän asiakaspalvelun perusta. LemonOnline CRM on kiinteä osa yrityksen toiminnanohjausta. Jaat sen avulla  tietosi asiakkaasta muiden henkilöiden käyttöön ja samalla parannat asiakaskokemusta. 

Myynnin työkalut

Yksi näkymä, jossa näet yhdellä silmäyksellä kaiken mitä tarvitset päivittäisten töiden hoitamiseen. Näkymä nostaa esiin mm. liidit, hiljaiset asiakkaat, tarjoukset, ajankohtaiset tehtävät ja tekemäsi toimenpiteet.  

Myyntijohdon työkalut

Tarjouskannan seuranta, myyntiputken seuranta ja tapahtumien seuranta, kaikki yhdessä näytössä. 

Paras CRM-järjestelmä Lemonsoft-asiakkaille!

Kannattaako investoida toiminnanohjausjärjestelmään?

Oletko hankkimassa uutta toiminnanohajusjärjestelmää?

Vai haluatko lisää toimintaa tehostavia ja liiketoimintaa kehittäviä osia nyt käytössä olevaan Lemonsoft-kokonaisuuteen?

Ota yhteyttä, autamme mielellämme!

 
Ota yhteyttä
Lemonsoft Aula